1024

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ

Σύμφωνα με την απόφαση της ΕΕΤΤ Αριθμ. 966/2 – ΦΕΚ 5266/Β/30-11-2020, ενημερώνουμε τους χρήστες μας ότι η κλήση στο 1024 υπόκειται στην Τιμολογιακή Πολιτική που εφαρμόζει έκαστος πάροχος κινητής και σταθερής τηλεφωνίας. Για την πληρέστερη ενημέρωσή σας, θα πρέπει να ανατρέξετε στην ιστοσελίδα του παρόχου σας και στην ιστοσελίδα του Παρατηρητηρίου Τιμών, Τηλεπικοινωνιακών και Ταχυδρομικών Προϊόντων Λιανικής της ΕΕΤΤ.

210 668 2222

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

camera

ΕΠΑΝΑΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥΝ ΤΑ 12 ΣΗΜΕΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΩΝ (Σ.Ε.Σ) ΣΤΗΝ ΑΤΤΙΚΗ ΟΔΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΟ ΜΟΡΕΑ

Οι εταιρείες «Αττική Οδός Α.Ε.» και «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» ενημερώνουν ότι, από τη Δευτέρα 25 Μαΐου, τα 9 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό  και τα 3 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στον Αυτοκινητόδρομο Μορέα (Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Καλαμάτα), επαναλειτουργούν κανονικά.

Οι εταιρείες, στο πλαίσιο των προληπτικών μέτρων για τον περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού SARS-CoV-2,  και για την προστασία του προσωπικού και των πελατών, είχαν διακόψει τις επισκέψεις του κοινού στα 12 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών στην Αττική Οδό και στον Αυτοκινητόδρομο Μορέα, χωρίς όμως οι διαθέσιμοι υπάλληλοι των Σημείων Εξυπηρέτησης και οι εκπρόσωποι της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης να σταματήσουν να διεκπεραιώνουν, άμεσα και με επαγγελματισμό, όλα τα αιτήματα των πελατών, καθ’ όλη τη διάρκεια της πανδημίας.

Η επαναλειτουργία των Σημείων Εξυπηρέτησης Συνδρομητών γίνεται βάσει των κανόνων υγιεινής, όπως αυτοί ορίζονται από τον ΕΟΔΥ. Παράλληλα, σε όλους τους χώρους διατίθενται αντισηπτικά και μάσκες μίας χρήσης για τους επισκέπτες, οι οποίοι δεν θα φορούν δικές τους μάσκες.

Ακολουθεί αναλυτικά το ωράριο λειτουργίας των ΣΕΣ και της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών (ΤΕΠ)

Σ.Ε.Σ. Αττικής Οδού

Δευτέρα – Παρασκευή 08:00 – 18:00

Σάββατο                    09:00 – 15:00

Σ.Ε.Σ. Μορέα (Σπαθοβούνι, Νεστάνη, Καλαμάτα)

Δευτέρα – Πέμπτη       09:00 – 15:00

Παρασκευή – Σάββατο   10:00 – 16:00

Κυριακή                        10:00 – 16:00 Σπαθοβούνι & 12:00 – 18:00 Νεστάνη – Καλαμάτα

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών  (Τ.Ε.Π) 210-6682 222

Δευτέρα – Σάββατο       08:00 – 19:00

Κυριακή                       11:00 – 19:00

Fax: 210 – 6682 240

E-mail: customercare@attikesdiadromes.gr

Παράλληλα, λειτουργεί και η Ηλεκτρονική Εξυπηρέτηση Πελατών μέσω της πλατφόρμας my ePASS, στο https://cs.attiki-odos.grμε τη χρήση προσωπικών κωδικών πρόσβασης, username & password, μέσω της οποίας υπάρχει η δυνατότητα πρόσβασης στον λογαριασμό του συνδρομητή, προκειμένου να ενημερωθεί για το χρηματικό του υπόλοιπο, τις διελεύσεις και τις πληρωμές /ανανεώσεις υπολοίπου, κτλ.

Η «Αττική Οδός Α.Ε. και η «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» παραμένουν στο πλευρό των πελατών τους και φροντίζουν ανελλιπώς για την άριστη εξυπηρέτησή τους.