1024

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ

Σύμφωνα με την απόφαση της ΕΕΤΤ Αριθμ. 966/2 – ΦΕΚ 5266/Β/30-11-2020, ενημερώνουμε τους χρήστες μας ότι η κλήση στο 1024 υπόκειται στην Τιμολογιακή Πολιτική που εφαρμόζει έκαστος πάροχος κινητής και σταθερής τηλεφωνίας. Για την πληρέστερη ενημέρωσή σας, θα πρέπει να ανατρέξετε στην ιστοσελίδα του παρόχου σας και στην ιστοσελίδα του Παρατηρητηρίου Τιμών, Τηλεπικοινωνιακών και Ταχυδρομικών Προϊόντων Λιανικής της ΕΕΤΤ.

210 668 2222

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

camera

1ο ΔΙΕΘΝΕΣ ΣΥΜΠΟΣΙΟ ΓΙΑ ΤΗ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΔΡΟΜΩΝ

Με μεγάλη επιτυχία ξεκίνησε σήμερα το πρωί, τις εργασίες του το “1ο Διεθνές Συμπόσιο Λειτουργίας και Διαχείρισης Αυτοκινητοδρόμων”. Την εναρκτήρια ομιλία που παρέθεσε η Υπουργός Εξωτερικών, κα Ντόρα Μπακογιάννη, παρακολούθησαν περισσότεροι από 400 σύνεδροι από όλο τον κόσμο. Η κα Μπακογιάννη έκανε εκτενή αναφορά στο νέο οικονομικό κλίμα που διαμορφώνεται στην Ευρώπη και ειδικό στα Βαλκάνια, το οποίο ευνοεί την προώθηση Συμπράξεων Δημοσίου Ιδιωτικού Τομέα (ΣΔΙΤ). Η Υπουργός τόνισε ότι στην Ελλάδα υπάρχει μεγάλη εμπειρία στα συγχρηματοδοτούμενα έργα και χαρακτήρισε την Αττική Οδό ως «το πιο λαμπρό παράδειγμα». Η κα Μπακογιάννη αναφέρθηκε στα έργα που πρόκειται να υλοποιηθούν τα επόμενα έξι με εφτά χρόνια στην Ελλάδα κάνοντας λόγο για την κατασκευή 1.000 χλμ. αυτοκινητοδρόμων. Ιδιαίτερη αναφορά έκανε η Υπουργός στις ελληνικές εταιρίες που μπορούν να αναλάβουν και να υλοποιήσουν σημαντικά έργα στην Νοτιοανατολική Ευρώπη αλλά και στη Μέση Ανατολή, τονίζοντας το ρόλο που ήδη διαδραματίζουν οι ελληνικές τράπεζες και οι κατασκευαστικές εταιρίες σε αυτές τις περιοχές. Την έναρξη του Συμποσίου χαιρέτισε και ο Αμερικανός Πρέσβης κ. Τσαρλς Ρης, ο οποίος έκανε ιδιαίτερη αναφορά στα σημαντικά έργα που υλοποιούνται στην Αττική. «Η πρώτη εικόνα που αντικρίζει κάποιος φτάνοντας στην Αθήνα είναι η Αττική Οδός» ανέφερε ο Αμερικανός Πρέσβης και έφερε ως χαρακτηριστικό παράδειγμα την Υπουργό Εξωτερικών των ΗΠΑ κα Κ. Ραις η οποία δήλωσε εντυπωσιασμένη από την ταχύτητα και την ασφάλεια με την οποία κινήθηκε στην Αττική Οδό κατά τη διάρκεια της πρόσφατης επίσκεψης της στην Αθήνα. «Αυτοί οι αυτοκινητόδρομοι συμβάλλουν παγκοσμίως στην βελτίωση της ποιότητας ζωής των πόλεων» κατέληξε ο Πρέσβης. Ο Γενικός Γραμματέας Συγχρηματοδοτούμενων Δημοσίων Έργων κ. Αθανάσιος Κουλουμπής, αναφέρθηκε στα εφτά έργα παραχώρησης που ο Υπουργός ΠΕΧΩΔΕ, κ. Γιώργος Σουφλιάς, έχει ονομάσει «Οδικοί Άξονες Ανάπτυξης» επισημαίνοντας ότι «με την ολοκλήρωση τους θα δημιουργήσουν ένα πυκνό οδικό δίκτυο σύγχρονων αυτοκινητοδρόμων». Επίσης τόνισε ότι «Το ΥΠΕΧΩΔΕ προωθεί την επέκταση της Περιφερειακής Υμηττού προς τα νότια προάστια και τη σύνδεσή τους δια μέσου της σήραγγας Αργυρούπολης με τα Μεσόγεια. Η Αττική Οδός δια στόματος του κ. Κούτρα είχε προτείνει τη σύνδεση της Αττικής Οδού με τα λιμάνια της Ραφήνας και του Λαυρίου καθώς και την ολοκλήρωση της Λεωφόρου Κύμης, έργο που θα συμβάλλει στην ανακούφιση του υπερφορτωμένου κόμβου της Μεταμόρφωσης». Τέλος, ανέφερε ότι «Τα Μεσόγεια και η Ανατολική Αττική θα χρειαστούν διέξοδο προς βορρά. Η διέξοδος αυτή είναι η ανατολική περιφερειακή Πεντέλης και η σύνδεσή της με την ΠΑΘΕ. Η αποσυμφόρηση της ΠΑΘΕ θα επιτευχθεί με την κατασκευή του τμήματος Ελευσίνα – Θήβα που προσφέρει ταχύτερη διέξοδο της Δυτικής Αθήνας προς βορρά, ενώ συγχρόνως εξυπηρετεί τις εμπορικές χρήσεις που είναι συγκεντρωμένες στο Θριάσιο πεδίο, παρακάμπτοντας τον αστικό ιστό της Αθήνας. Η Αττική Οδός χρειάζεται να προσεγγίσει το κέντρο της Αθήνας. Προτάσεις έχουν ακουστεί διάφορες: α)υπογειοποίηση στην Καισαριανή β)επέκταση της υπογειοποίησης κάτω από το λόφο του Λυκαβηττού γ)βύθιση της λεωφόρου Κατεχάκη κάτω από το Αττικό Άλσος και σύνδεσή της με την λεωφόρο Κύμης». Ο ανεξάρτητος βουλευτής και πρώην Υπουργός, κ. Στέφανος Μάνος μίλησε για τη σημασία υλοποίησης μεγάλων έργων στο αστικό περιβάλλον. Έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην πρόταση που είχε υποβάλει η Αττική Οδός να υλοποιήσει συμπληρωματικά έργα επέκτασης μέχρι το Λαύριο, τη Ραφήνα και τη Γλυφάδα με μόνο αντάλλαγμα την παράταση της σύμβασης παραχώρησης και αναλαμβάνοντας τη δέσμευση ότι η τιμή του διοδίου δεν θα μεταβαλλόταν. Τόνισε ότι «Για την ώρα έχουν περάσει 9 μήνες κυβερνητικής αμηχανίας με γενικόλογες ανακοινώσεις» και συμπλήρωσε ότι «αν γίνουν τα έργα από άλλους πώς θα μπορέσει να εξηγηθεί στους χρήστες των νέων δρόμων ότι θα πληρώνουν δύο διόδια». Ο κ. Λεωνίδας Μπόμπολας, διευθύνων σύμβουλος της Αττικής Οδού και πρόεδρος του Δ.Σ. των Αττικών Διαδρομών, αναφέρθηκε στη διεθνή αναγνώριση που έχει κερδίσει πλέον η Αττική Οδός παρά τις αρχικές δυσκολίες και τον σκεπτικισμό με τον οποίο αντιμετωπίστηκε η καταβολή διοδίων μέσα στην καρδιά της πόλης. Όπως τόνισε ο κ. Μπόμπολας αυτή η αποδοχή αποδεικνύεται καθημερινά από το επίπεδο ικανοποίησης των χρηστών του δρόμου για τις υπηρεσίες που τους παρέχονται, το οποίο ξεπερνά το 96%. Τόνισε ότι το 2005 το προσωπικό των Αττικών Διαδρομών παρείχε υποστήριξη και βοήθεια σε περισσότερους από 25 χιλιάδες χρήστες με μέσο χρόνο ανταπόκρισης 4,3 λεπτά ανά κλήση. Επίσης αναφέρθηκε στα πρωτοφανή για τα ελληνικά δεδομένα επίπεδα ασφάλειας που παρέχει η Αττική Οδός, υπενθυμίζοντας ότι πρόσφατα οι Αττικές Διαδρομές πήραν το Πρώτο Βραβείο Οδικής Ασφάλειας στην Ευρώπη (European Road Safety Award, 2005). Ο κ. Βασίλης Χαλκιάς, διευθύνων σύμβουλος των Αττικών Διαδρομών, στην εναρκτήρια ομιλία του ευχαρίστησε την Διεθνή Επιτροπή Λειτουργίας Αυτοκινητοδρόμων για την εμπιστοσύνη τους στην Αττική Οδό και στις Αττικές Διαδρομές. Όπως τόνισε «Μέσα σε λίγα χρόνια η Αττική Οδός καθιερώθηκε διεθνώς στη συνείδηση όλων αυτών που μελετούν τρόπους αποδοτικής λειτουργίας των αυτοκινητοδρόμων αφού αποτελεί υπόδειγμα αυτοκινητόδρομου από πλευράς ασφάλειας και εξυπηρέτησης.». Το “1ο Διεθνές Συμπόσιο Λειτουργίας και Διαχείρισης Αυτοκινητοδρόμων” διοργανώνεται από το Συμβούλιο Κυκλοφοριακών Ερευνών (Transportation Research Board – TRB) της Ακαδημίας Επιστημών των Η.Π.Α και τη Διεθνή Επιτροπή για τη Λειτουργία των Αυτοκινητοδρόμων (Committee AHB20 on Freeway Operations), με τη φιλοξενία και υποστήριξη της Αττικής Οδού και των Αττικών Διαδρομών. Το TRB είναι το πλέον αναγνωρισμένο διεθνώς ίδρυμα στον τομέα της κυκλοφοριακής έρευνας και είναι αυτό μέσω του οποίου αναγνωρισμένοι επιστήμονες και φορείς καθορίζουν τα στάνταρτς όσον αφορά τον σχεδιασμό, την ασφάλεια και τη λειτουργία κάθε είδους μεταφορικής υποδομής.